Tuesday, January 30, 2007

Sponsoriza-m-as!

Se face ca eu si colegii mei organizam un bal de ziua indragostitilor, o sarbatoare deosebit de "romaneasca", dupa cum bine se stie. Scopul este unul comercial, acesta fiind de fapt doar un exercitiu pentru adevarata provocare, balul bobocilor. Pana acum totul merge destul de bine, cu betele de rigoare din roatele cubice, dar in mare, chiar pare promitator.
Si astazi, din dorinta de a ne implica toate fortele pentru binele colectiv, eu si Iulia am mers dupa o sponsorizare la o firma de suveniruri, artizanat, obiecte decorative cu iz oriental. Foarte incantate la intrarea in magazin, a trebuit sa ne culegem fata de pe jos cand am vazut in ce consta marea sponsorizare. Am primit un suport de lumanare cu inimioare, un cuplu de indieni minusculi, care trebuiau sa aibe ceva legatura cu evenimentul( o fi, poate chiar se iubeau mult), o statueta/ bibelou reprezentandu-l pe zeul Ganesa, "simbol al intelepciunii si autoritatii spirituale" ( stiti, cel cu cap de elefant), tot minuscul, evident ( cred ca incapea in suportul de lumanare impreuna cu restul zeitatilor din traditia hindusa) si o amuleta a dragostei, care chiar mi-a placut.
Noi doua ne uitam cand una la alta, cand la tipul care completa contractul de sponsorizare cu atata constiiciozitate, scriind acolo "una bucata statueta", cand la micul si negriciosul Ganesa si intr-un final am plecat ca plasuta de "bunatati", lasandu-l pe darnicul nostru sponsor in lumea lui. Era prea calm si senin sa ne gandim sa- trezim la realitate...
Poate ar trebui sa-i fim recunoscutoare totusi. Macar a avut bunavointa! Altii, care aveau posibilitati mult mai mari, au zis pur si simplu NU.
May Ganesa guide our way :P

1 comment:

Anonymous said...

love love love...pai chinuitzi-va.va tin pumnii sa iese un bal beton;)si don't forget...anything can happen that day:):*kisses aichu;))