Friday, January 05, 2007

Traiasca atitudinea noastra europeana!

Astazi am iesit din barlog si am fost sa-mi fac abonament pe RATT ca doar era cazul si am fost intampinata de o doamna foarte amabila. Aveam o bancnota de 50RON si am luat un abonament general pe 30 zile(38RON cu 50% reducere pentru elevi si studenti) si un bilet cu 2 calatorii(2.5RON). Doamna vroia 50 de bani ca sa-mi dea rest 10RON. Ok, am cautat prin portofel si am gasit 40 de bani si 2 monede de 1000lei vechi. I-am zis ca nu am decat atat. "Mai cauta." M-am uitat frumos la ea si i-am repetat ca nu am mai multi bani marunti, la care doamna, privindu-ma de parca i-as fi calcat cainele cu masina: "Si ce sa fac?" "Sa-mi dati rest"( ce pana mea europeana vrei sa faci??? sunt chiar curioasa, serios). Am primit intr-un final restul( 9.5RON) si abonamentul. Probabil ca acum distinsa doamna si-a imbracat copiii, si-a platit intretinerea si se lafaie undeva la soare cu aia 10 bani. Aaaa, si era sa plec si fara bilet, dar probabil cu un blestem de picat parul-devenit obeza pentru ca am avut pretentia sa-l cer dupa ce l-am platit(integral). Sa nu ma intelegeti gresit, nu faptul ca nu mi-a lasat 10 bani m-a deranjat, ci atitudinea de...milioane.
Concluzia: suntem tot in Romania si santem tot romani...

No comments: