Tuesday, January 16, 2007

Iarba verde de acasa

Duminica aceasta am fost in vizita la bunici. Nu-i i-am mai vazut din noiembrie si mi-am dat seama ca le cam simt lipsa chiar daca sunt obisnuita cu faptul ca ne intalnim destul de rar...

A facut bunica cornorazi:D ( un fel de langosi cu branza, dar muuult mai buni). Face de fiecare data cand merg la ei pentru ca stie ca sunt slabiciunea vietii mele. De data asta chiar s-a trezit la 4 jumate sa termine mancarea foarte devreme ca sa poata sta cu noi mai mult la povesti J I love granny!

Am ajuns de dimineata acolo pentru ca tata vroia sa mearga la pescuit. Era in cautarea marii stiuci pe mica Bega. Dar nici un pestisor nu a avut audiente la ora aia. Poate data viitoare (not:P).

Eu m-am plimbat pe malul apei, printre scaieti si urme ale trecerii bovineor comunale si am facut cateva poze...

1 comment:

alin said...

foarte verde iarba...n-am ce zice!