Wednesday, January 17, 2007

Romania versus Fashion

Romania mi se pare intr-o criza acuta de...tot ce e misto in materie de moda. Si aici ma refer in mod special la imbracaminte, incaltaminte si produse cosmetice. Daca Doamne fereste se "instaleaza" vreun nou trend si la noi, pai nu mai vezi altceva in fata ochilor. Acum, de exemplu, toate doamnele si domnisoarele "stilate" si cu pretentii de cumparatoare din mall trebuie sa poarte colanti, bluze-rochite neaparat cu curea in talie si eternele si chinuitoarele ciocate. Daca aspiri la gradul de cumparatoare din mall nici nu te poti gandi sa porti altceva.
Eu una caut de cateva luni bune o pereche decenta de cizme si inca nu am facut marea descoperire. Si mai caut si niste pantofi sport-skateri ;) Nu zic ca la noi nu se gasesc, dar sunt foooarte scumpi. Incaltarile vietii mele sunt o pereche de DVS albi, dar din pacate sunt in state si nu cred sa ajunga vreodata la mine.
Ceea ce m-a dezamagit cel mai tare e ca nu am gasit lipgloss-ul Nivea Volume Shine Laque. In Franta este, in Germania este. La noi de ce nu?:(( In schimb, mi-am luat un gloss foarte dragut de la Revlon. It cost me an arm and a leg, cum ar zice americanii, dar e al meu si sunt foarte mandra ca l-am cumparat din banii pentru care am muncit eu :D
*mica observatie: la noi gloss-ul de la Revlon are pret dublu

1 comment:

Anonymous said...

honestly, one can only agree to the first part. I mean, it's stupidity, at it's tops. Everyone acts sheep-ish(like the word) and nobody actually has a identity, just because the new trend is here, and one has top comply :)