Friday, February 02, 2007

Hello, you!

Am o problema. Grava. Nu retin numele persoanelor cu care fac cunostinta! In momentul in care vine cineva si imi spune "Buna, eu sunt X", eu trebuie sa ma concentrez si sa dau mana cu persoana respectiva, si sa o informez cum ma intitulez eu si sa o conving ca sunt incantata de cunostinta. Sunt prea multe lucruri deodata.Si atunci ceva imi scapa: X. Urmeaza partea distractiva: adreseaza-te lui X fara sa-l faci practic X. Si nici sa il intrebi din nu merge, ca nu e frumos si trebuie sa faci impresie buna. Singura solutie e sa-i mai scape o data numele ;)) sau sa vina cineva sa il strige( poate si-a uitat sandwichul acasa si vine buni sa i-l aduca, poate a frant inima unei domnite si vine sa-i dea cu florile in cap, strigand disperata, poate e vedeta si il aclama fanii). Sau Doamne dai sa fie suficient de narcisist incat sa aibe un ringtone enervant care iti zbiara numele sa auda lumea cine are telefon smecher.
Asa ca... daca faceti cunostinta cu mine, spuneti-va numele clar, raspicat si in repetate randuri. Ca odata ce il retin, nu il mai uit. Inceputul e mai greu...

1 comment:

alin said...

ceau! eu sunt alin! :d ALIN!
sa stii ca ai drepate...si mie mi-e greu sa retin numele oamenilor cu care fac cunostinta...
apropo, pe tipu ala il chema nutzu...
am aflat chestia asta atunci cand m-o sunat laurentiu si o zis ca mai trebe sa vorbeasca cu nutzu...