Wednesday, November 01, 2006

Eu de ce nu am timp?

Dap.....e 2 si ceva si eu ar fi trebuit demult sa-mi fac somnul de frumusete, dar bineinteles ca am avut prea multe de facut si am lasat patul sa suspine disperat dupa mine(ca de obicei). Nu stiu cat mai imi suporta absenta asta constanta. Cred ca o sa deschid odata televizorul(de parca as avea timp de asa ceva) pe PRO TV, la stirile de la ora 5 si o s-o aud pe Esca, falfaindu-si genele rimelate in camera, cu gandul la "pay day"( carcotasii stiu de ce) si cu ochii in promter, citind mecanic: "In judetul Timis a avut loc un incident tragic, soldat cu o victima. Un pat s-a sinucis prin sufocare cu o perna. Motivul-lipsa de utilitate".
Acum nici de-al naibii nu ma culc!!! Nici sa ma alergi cu perna prin pat! Pentru ca m-am enervat! Da, m-am enervat ca nu mai am timp sa fac nimic. Fie ca e vorba de scoala, fie ca e vorba de meditatiile la engleza(pe care le dau cu cea mai mare placere), fie ca e vorba de orice altceva, am mereu impresia ca nu mai imi ramane timp pentru acele lucruri pe care am zis ca le fac "intr-o zi".
Ma enerveaza ca nu am apucat sa-i povestesc la soramea cum m-am distrat la party-ul de ieri(de fapt, deja "alaltaieri"), ca nu m-am uitat cu mama la episodul 4 din "Prison Break"(seria 1, in caz ca va gandeati la altceva), ca semnul de carte pe care l-am luat din Botosani e la pagina 260 din "MOby Dick" de prin august, ca in sertarul drept al biroului am un plic uzat pe care scrie "Legaturi bolnavicioase" cu tus roz si al carui continut nu a vazut inca interiorul unitatii calculatorului meu, ca nu am mai vorbit cu tata despre planurile noastre de a amenaja barul, desi lucrarile sunt in progres si fara mine, ca nu am mai avut tentative de a purtat o conversatie in germana(=engezo-olandezo-spaniolo-chineza:P) cu Betty, ca nu am baut o vodka cu Sopo, ca nu am mai inghetat de frig stand afara la povesti cu Alex, ca nu mai stiu cate pere a facut parul din capatul gradinii, ca nu m-am mai jucat demult cu pisicii, carora le-am gasit stapan si pe care nu o sa-i mai vad niciodata de sambata:( , ca nu am timp sa scriu pe blog cand imi vine o idee care merita...
Si cel mai tare ma enerveaza ca din cauza mea nu mai am timp! NU din a altcuiva...ca nu ma obliga nimeni sa fac toate chestiile pe care le fac.
Si totusi....poate ca nici tortul de ziua ta nu ar mai fi atat de dulce daca l-ai manca in fiecare zi :)

1 comment:

dude™ said...

Yuy, te-ai gandit la vodka cu mine. That's sooo sweet :*
Poate pana gasesti timp, termina dad baru :))
Si-apoi... ai putea sa impusti 2 iepuri deodata, ca vorbesc germana fluent dupa o vodka :D
Anyway, dupa cum zici chiar tu, nu te obliga nimeni sa facit toate chestiile pe care le faci. Ba chiar ar fi indicat sa iti faci timp si pt tine.