Tuesday, November 07, 2006

silviCULTURA

Azidimineata stateam linistita in statia de troleibuz ( nu, nu mi s-a daramat in cap, era chiar renovata, in sensul ca s-a schimbat bancheta complet distrusa cu una noua, desi pe frigul asta nu mai sta nimeni jos, dar stati linistiti ca nu o sa reziste prea mult nici asta; sigur ve veni cineva care ii va gasi o mult mai mare utilitate indoita sau rupta in 100 de bucatele) si nu am putut sa nu observ doi tipi care citeau ziarului oferit gratuit zilnic si comentau ceva pe seama unui articol. La un moment dat s-au plictisit de stirile matinale si unul dintre ei, vrand sa-l arunce pe bancheta din statie, dar fiind inca mult prea adormit(e, de fapt il durea in cot unde aterizeaza ziarul), nu a nimerit. Fara sa vreau, m-am uitat urat la ei, dar nu am zis nimic. Se pare ca tipul s-a simtit si l-a ridicat(dupa ce il calcase in picioare, aratandu-i amicului sau cat de mult ii pasa ca ne poluase frumosul oras), apoi s-a invartit ca titirezul vreo 5 min in cautarea unui cos de gunoi, unde a depozitat "reziduul menajer" pe care l-a produs, bombanind ceva de genul "Hai sa-l aruncam la cos, ca se uita domnisoara."
Apoi a incercat sa inceapa o conversatie deosebit de fiosofica, la care am semiparticipat, mai mult din curiozitate decat din interes. Dupa ce m-a scanat cateva minute si m-a facut doamna, a trebuit sa-l dezamagesc zicandu-i ca nu, nu sunt la facultate si nici 24 de ani nu am avut niciodata, din cate imi amintesc:P( urmeaza o discutie inteligenta intre ei: "Ba, daca vrei io po sa-ti arat fete care arata de 30 de ani sau de 50"...) ."Hei, draga, te-ai gandit ca poate si au atat. Stii, odata cu trecerea anilor, si varsta fetelor se schimba. Serios, am cititt pe net!". In fine, cand au aflat ca sunt de la Shakespeare, au urmat intrebari de genul "Si ce materii aveti acolo? Aveti tocilari?Sunt multi smecheri?" si altele la fel de interesante. Intru-un final am aflat ca ei erau de la "Silvic", exact, ca sa vezi cine ne polueaza noua orasul!!! Si ca sa-mi demonstreze, mi-a aratat un colt de brontogrizlozaur si un glont pe care le avea atarnate mandru la gat: "Noi mergem si la vanatoare!"Wow!Cat de impresionata am fost! Am vrut sa le zic "Si ati impuscat mutli neuroni pana acum?", dar intrebarea nu mai avea rost.
Am mai aflat ca tipul cica ma vedea in fiecare dimineata in statia de troleibuz( oare eu cum am putut sa nu-l observ?probabil s-a camuflat prea bine, ca la vanatoare;)). Ce satisfactie am avut zicandu-i "Aaa, stiti ca s-au deschis liniile de tramvai? Nu mai trebuie sa circul cu autobuze si troleibuza!:D" Si da, chiar s-a deschis linia! Desi in jur sunt doar cratere si transee, dar acum macar nu mai trebuie sa trec direct prin ele.
Discutia a continuat la fel de palpitand, tipul vorbind incontinuu, eu ridicand o spranceana, apoi pe cealalta(cred ca faceam febra musculara daca mai insira multe chestii) pana a venit troleibuzul care urma sa ma duca pe meleaguri in care vanatul e strict interzis.
Traiasca viitorul Ocol Silvic!

No comments: