Sunday, October 29, 2006

The Big Bad Kitchen

Ce e asa de complicat sa faci ceva de mancare??? In ultimul timp vad ca lumea se sperie de bucatarie mai tare decat de cabinetul stomatologic. Cred ca ar trebui sa se inventeze un nou device care sa bzzzzaie cat mai tare sau un cleste in cat mai multe colturi ca saracii dentisti sa revina in top :P Poate ca ar trebui facuta o campanie nationala pro-gatit, ca asa nu se mai poate. Sa umble cineva pe strada si sa le dea la oameni in cap cu tigaia si polonicul "Gatitul nu va face rau" zdarj!!
Nu vorbesc acum in calitate de experta, ca numai bunica stie in ce stare de degradare i-a fost bucataria dupa ce am facut eu vinete pane. Zona crepusculara. Nici daca prajeam cauciuc nu iesea atata fum...Si am iesit de la locul faptei( yes, i was still alive) cu o fata atat de nevinovata: "Buni, pot sa schimb tigaia, ca asta nu mai...imi foloseste?"Dar eu macar am incercat! Si am supravietuit...ca bucataria nu, asta e cu totul alta chestie. Trebuie sa precizez ca buni nu m-a scos inca din testament, so she must reeeeeealy love me :)
AAA si sis nu prea ma mai lasa prin bucatarie de cand i-am belit crenvurshtiu. Eu nu prea sunt in relatii de prietenie cu carnea( adica mananc doar daca reuseste mama sa ma prinda cand alearga cu salamul dupa mine prin casa-ceea ce se intampla destul de foarte rar, ca mi-am facut traseu ;) ). Si eram intr-o seara la sis acasa, faceam omleta si am vazut ca vroia sa bage niste bucatele de crenvursht(am zis, hai treaca de la mine de data asta), dar hai sa il "decojim"...si l-am ciopartit pana nu a mai ramas...nimic care sa semene a crenvursht :D
Dar nici ea nu e mai prejos cand vine vorba de "natural disasters". De fapt m-a cam luat la capitolul asta de cand a dat foc la bucatarie si a fost nevoie de interventia lui SuperGranny, care sa arunce tigaia in flacari pe fereasta(deschisa, desi era mai funny daca nu era...:P). Ce rau imi pare ca am pierdut momentul. Oh well, data viitoare!
Dar se pare ca relatiile astea ambigue cu gastronomia sunt ereditare. Astazi, de exemplu, tata a venit atat de mandru:"V-am gatit ceva!"Si eu si cu mama:"UUU! Ce?Ce?Ce?".Si daca am intrebat, am primit si raspundul:" Paine cu gem!"Yummy!:P
Oricum, la noi in familie se gateste foarte bine cause we're not afraid of the big bad kitchen!!! (cu exceptia intrarilor ocazionale in Triunghiul Bermudelor...care sunt un fel de "bad hair day")
NU trebuie sa ma credeti pe cuvant, uitati-va putin mai jos... productie proprie(family affair) ;)

1 comment:

dude™ said...

Si eu care speram c-o sa-mi gatesti dupa ce se muta mom. Acum... nu mai sunt asa sigur ca vreau lucrul asta :P.
Oricum, pana n-o sa vina dentistu' cu un cleste care bytes my head off, n-are cum sa devina mai scary decat bucataria :D.