Friday, October 27, 2006

Who? Me?

Ma numesc Deni si...nu, nu sunt alcoolica, ci incerc sa ma prezint. Evident, metoda asta nu o sa functioneze, pentru ca eu nu sunt asa. In momentul in care o sa simt nevoia sa ma prezint spunand ceva de genul "sunt sincera, prietenoasa si imi place sa ies cu prietenii", o sa-mi dau doua palme si o sa-mi treaca.:P (nu ca nu ar fi asa, but hey, nu va obliga nimeni sa ma credeti pe cuvant). Asa ca va trebui sa va dati singuri seama cam cine sunt si ce vreau de la viata.
Haideti sa va dau totusi cateva indicii...Eu sunt cea care a ras 10 minute incontinuu(si pana la sufocare) vazand cum veverita aia simpatica ce-si plimba ghinda antiatomica prin toata era glaciara a fost calcata de un mamut migrator in Ice Age 2, cu coada stufoasa fluturandu-i frenetic in aerul polar.(si ca un mic comentariu, I believe some animals WERE acually hurt in the process of making this movie;)) ). Si tot eu sunt cea care, intr-o calduroasa si uscata(deci retineti, uscata) zi de iunie, am gasit o balta in mijlocul drumului si fleoshc!, am calcat fix in ea. Nu intrebati ce marca de detector de modalitati-de-a-te-murdari-cand-astrele-au-hotarat-demult-contrariul am folosit, ca nu divulg nimic.
A, cred ca am uitat sa spun ca sunt o persoana foarte serioasa si responsabila. De exemplu, nu am lasat niciodata apa pusa la fiert pentru ceai sa se evapore de plictiseala si nu am facut oala fumee de doua ori in aceeasi zi, petrecandu-mi timpul in fata calculatorului(a doua oara am pus-o pe mama sa supravegheze dispozitivul diabolic care-mi sfida abilitatile gastronomice si ea si-a parasit postul pentru telenovela de la ora 5, asa ca sunt complet nevinovata). Si nici nu mi se intampla( prea des) sa am conversatii de acest gen cu vanzatoarele si-asa destul de stresate din magezinele de cartier:"Dati-mi, va rog, o punga de zahar cu 20 de mii(2RON, nah)"..."Multumesc, cat costa?"
V-am zis ca sunt serioasa. Chiar sunt(adica as putea fi...), doar ca latura asta a personalitatii mele hiberneaza azi. Cine stie, poate maine, daca "cotcodaceste" cocosul ala tampit al vecinului suficient de tare, se trezeste. Dar slabe sanse, ca a venit brr-ul si dorm cu geamul inchis ;)



No comments: