Sunday, August 05, 2007

Kalimera Kalispera

Dupa un an plin si inainte de unul si mai plin, am ajuns intr-o vacanta bine-meritata in Grecia. Momentul culminant a fost trecerea frontierei la bulgari, pentru mine fiind prima data cand am iesit de pe teritoriul patriei-mama. Drumul lung cu opriri multiple pentru nevoi speciale a meritat din plin. Grecia e superba, iar la Skiathos simteam ca am ajuns in unul din acele locuri exotice pe care le vezi decrise atat de pompos in reviste( muhaha I was there!!!).
Soferii de autocar au fost foarte de treaba. Unul dintre ei ne-a fost semighid si ne saluta de fiecate data cu "Kalimera Kalispera", iar cei de pe vasul de croaziera au fost geniali. Ne-au dansat pana ne-am deshidratat si apoi ne-au dat Metaxa. La urma urmei, oamenii fac locurile mai frumoase
si distractia sincera.
Am dansat cu grecii, am zburat cu pescarusii, mi-am prajit picioarele in nisip si m-am lasat in voia valurilor. A fost vacanta...

2 comments:

Anonymous said...

Kalispera....Ieri am venit si eu din GRECIA... si la mine a fost tot prima iesire din tara! SUPERB... SUPERB... SUPERB! Peisaje de neuitat, oameni primitori cu sufletul deschis.... plimbari cu feribotul.. plimbari pe insula.. pe plaje.. prin munti.. n-am cuvinte!!!! EFHARISTO GRECIA

Anonymous said...

daaa...pentru toata lumea cred ca e de neuitat calatoria spre skiatos pe vapor, chiar frumos in grecia :)