Tuesday, August 07, 2007

Deconectare temporara

Acum doua zile telefonul meu mi-a zis bye-bye si a incetat sa mai vietuiasca. De fapt, cartela a decedat. Asa ca momentan sunt cam greu de gasit. Si ca sa remediez problema, am fost astazi pana la reprezentanta Orange si mi s-a zis ca nu e nici o problema, voi primi o cartela noua, pot sa imi salveze si numerele de pe cea veche, poate si un cocktail bonus, numai sa am un act de identitate la mine. Adica cum sa umblu eu cu metode de identificare dupa mine??? Maine ma voi intoarce pregatita, dar daca nu e acelasi tip dragut acolo poate imi mai uit buletinul o data si ma intorc in alta zi :D
La urma urmei, nu e chiar asa de rau sa fii greu de gasit.

2 comments:

alin said...

da...e super tare sa nu poata sa dea lumea de tine...mie mi-ar placea sincer!
cocktail cu alcool sau fara? nu ma dezamagi denis!:d

Nissea said...

cocktail-ul era doar in visele mele, dar cu siguranta are alcool... si umbreluta albastra :D