Thursday, June 21, 2007

Gala absolventilor

Astazi la Filarmonica (ex-cinema Capitol) a avut loc gala absolventilor Facultatii de Muzica de la Universitatea de Vest. Am ajuns acolo pe la ora 5 pentru ca cineva(=eu) a inteles ca atunci incepe si nu la 7 cand de fapt incepea. Dar sper ca am fost iertata pentru acest mic incident( la urma urmei, i se poate intampla oricui- numai ca de obicei mi se intampla mie).
Spectacolul a fost foarte reusit. Anca a cantat super la pian si am descoperit un nou instrument care suna foarte bine, dar a carui denumire am uitat-o( dar ma straduies sa-mi amintesc).Pacat ca sala era cam goala, majoritatea celor prezenti fiind straini. Romanii nu prea consuma stiluri muzicale fara versuri cu cuvinte din fondul principal al limbii romane. Dar poate intr-o zi cu mai mult soare...

1 comment:

alin said...

da...chiar o fost foarte fain!
denumirea nici eu nu o mai stiu...
cat despre prezenta la filarmonica...nu cred ca va creste niciodata!