Thursday, March 22, 2007

Numai in statia de tramvai

  • Miercuri dimineata, doua doamne in varsta discuta in statia de tramvai( ok, una discuta, cealalta asculta....ok, una da din gura non-stop foarte afectata, cealalta aude in mod invevitabil). Batranica vorbareata:"....sa rezolv eu cu administratia. Da nu inteleg de ce zbiera la mine. Ca ma duceam eu dar taca-taca....." Batranica persecuta incercand sa evadeze, urcandu-se in tramvai. Batranica vorbareata, strigand dupa ea pana la scara tramvaiului: "Sa te rogi si pentru mine!" (la cat putea sa vorbeasca aiurea nu putea sa se roage singura???)
  • Aceeasi miercuri dimineata, eu urc in tramvai, pe langa mine coboara un tip cu trei controlori, ( gotcha! scria pe fetele lor). In timp ce discuta cu cei trei domni, unul din ei isi aprinde cu multa gratie o tigara si incepe sa ii fumeze in fata. De ce sa accepti asa ceva? Probabil nici nu a platit amenda, ci le-a dat lor cativa lei( sa-si ia saracii un pachet de tigari). Trist.
  • Tot miercuri dimineata, aceeasi statie. Trece pe langa mine un tip super parfumat. Mi-am amintit de mare. Nu stiu de ce. Si am vrut sa plec.... In tramvai a stat in spatele meu, vorbind cu o tipa. In momentul in care a deschis gura, mi-am amintit ca sunt in timisora si ca e miercuri dimineata. Pentru unii prea de dimineata. Pentru unii intotdeauna va fi prea de dimineata...

1 comment:

alin said...

pentru mine de exemplu e tot timpu dimineata...
si mie mi-e dor de mare... :(