Sunday, March 11, 2007

Nenea simpatic

Astazi am fost la jogging :D:D:D Si ma intorceam pe strada cu Betty, amandoua transpirate si ciufulite, asteptand cu nerabdare sa ajungem acasa la dus, cand dintr-o curte iese un batranel si, cu fata foarte senina ne cheama inauntru sa ne arate ceva: "Haideti, haideti, intrati ca nu va pun la munca"(nu stiu de ce toti batranii au impresia ca tinerilor le e frica de munca, am observat chestia asta si la bunicii mei). Noi ne-am una la alta nedumerite si pana la urma am intrat. Ne-a dus prin niste coridoare, am trecut de(nu peste) un pechinez care isi facea datoria de caine(???) latrand la noi din toti plamanii si am ajuns intr-un sopron destul de intunecat. Acolo avea un suport de lemn pentru ghivece de flori, inalt de vreo 2 metri si destul de frumos lucrat. A spus ca doar vroia sa ni-l arate si ca e de vanzare. Si ne-a mai aratat un atelier in care lucra la un suport pentru plante cataratoare. Atat vroia. Sa ne arate la ce lucra.
In ziua de azi, cand cineva te cheama "inauntru" sa iti arate ceva, mai mult ca sigur nu vrei sa vezi ce vrea el sa iti arate. Dar se pare ca mai exista si exceptii. So, all is not lost....

1 comment:

Anonymous said...

...jogging fara mine...nu se poate...=((